mandag den 3. januar 2011

Din dåse :o)


Kender I det? Man ser noget som man aldrig vil bruge selv... Jeg er ikke kaffedrikker, blir det heller aldrig.. Alligevel ser jeg disse dåser og siger ja til at tage en masse med hjem. For det kunne jo være at jeg kunne finde på at bruge dem til noget... Det kan jeg også, men er ikke kommet på noget i ca. 2 år. Så mon det sker?
Nej vel..
Hvis der er nogen, som kunne tænke sig at kaste deres kærlighed på sådan en dåse, kunne det jo være at vi kunne bytte.. Eller noget... sig til...
Ligger desværre inde med en del.. py ha.. sig det ikke til nogen.

15 kommentarer:

  1. Hej... hvor er de fine! Jeg kunne sagtens være interesseret i en eller to ☺ Kan se du bor i Aalborg så jeg kan også sagtens komme og hente dem... meeen må jo lige høre til en pris?

    Du må rigtig gerne sende mig en mail ☺
    maja@frimann-jensen.dk

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Jeg vil også gerne høre en pris? Jeg har en del stof, jeg kan bytte med?

    SvarSlet
  3. send mig din mail-adresse - vil meget gerne bytte til sådan en dåse - og så skal vi også lige se om der er noget jeg kan hjælpe med til blogtræf.

    min mail: marianne_sandemand@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Lone

    Jeg er også meget interesseret. Tror ikke jeg har noget at bytte med lige nu andet end kolde kontanter - og det er jo heller ikke så ringe endda, vel? ;-)

    Bedste hilsner
    Anne

    SvarSlet
  5. Min mailadresse er forresten strikaholic@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Uha kan se at interessen er stor, men skulle du have 2 i overskud, så vil jeg gerne købe dem. Min mailadresse er; msn002@tdcadsl.dk
    Vh. Louise

    SvarSlet
  7. Uha, jeg er en sucker for sådanne dåser..
    Lad mig vide hvis du har flere i overskud :)
    tine@meilhede.dk

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fine, men mangler desværre ikke lige en kaffe dåse :) Håber du får dem afsat

    SvarSlet
  9. Da jeg ikke ved hvor mange du ligger inde med, men skulle der blive overskud så er en meget stor kaffedrikker interesseret i et par stykker, du kan jo altid komme med et par foreslag til hvad du vil have i bytte, så kan jeg jo kigge lidt på lageret og se om der er noget der.
    Håber du er kommet godt ind i det nye år.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Hold da op..

    Havde da ikke forventet så stor interesse..
    Piger, jeg ved da ikke hvad sådan en dåse står i.. så skal jeg da ha lidt hjælp...

    men skulle mene der er nok til alle ;o)

    Lone

    SvarSlet
  11. jeg kumme oså godt være interesseret i et par stykker. ved ikke om jeg har noget i gemmerne du kan bruge men ellers betaler jeg gerne for dem.

    SvarSlet
  12. Fantastisk flotte dåser! Jeg er helt sikkert også interesseret i en eller to. Med mindre du er til tegneseriefigurer kultegnet på lærreder, så har jeg heller ikke lige andet end cash. Skriv til mig på min blog --> www.truntespalads.blogspot.com eller på leagaarden@hotmail.com

    /Lea

    SvarSlet
  13. Hvor er du fantastisk, og jeg lover dig at jeg nok skal passe godt på dem, og bruge dem :o)

    Min mand kan nok komme forbi efter dem lørdag formiddag, jeg selv har et arrangement herhjemme. Men du kan lige skrive til mig på kristina-melika(a)hotmail.com!

    Og 1000 tak!

    SvarSlet
  14. hej, jeg kunne godt være interesseret hvad ska du have for en?
    kh camilla

    SvarSlet