torsdag den 8. juli 2010

Fortsættelse følger. Del. 1.


Egentlig forbyder varmen at jeg foretager mig noget, overhovedet... Men jeg vil jo så gerne. Lover ikke jeg bliver færdig, for skulle solen titte frem, så er jeg den første til at smide alt, hvad jeg har i hænderne for at ligge på solvognen. Så er I advaret :o)

Nu er stoffet valgt, måske jeg skulle sige fundet, for jeg har stort set taget, hvad der lige lå i skabet, lige for næsen af mig. Lige om lidt så klipper jeg.. Følg med de næste par dage hvad det bliver til...

Håber jeg bliver ved med at være arbejdsdygtig. Jeg har nemlig timet det sådan at jeg var ved hudlægen igår, på min første feriedag. Jeg fik behandling for vorter, som jeg pludeselig i en alder af 42 år, er plaget af. Jeg skulle forvente vabler m.m. Det er måske ikke de bedste syudsigter, men jeg håber det bedste, mens jeg stille og roligt, frygter det værste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar